ZRÓŻNICOWANIE OPAKOWANIA

Zróżnicowanie opakowania pod tym wzglę­dem jest dwojakiego rodzaju. Pierwszy polega na stosowaniu innego typu opakowania.dla poszczególnych grup nabywców. Dla nabywców o niższym standardzie życiowym samo opako­wanie może stanowić główny motyw zakupu; po zużyciu zawar­tości jest ono zachowywane i służy do przechowywania innych produktów lub przedmiotów. Znane są fakty przechowywania listów lub różnych drobiazgów w bombonierkach po czekolad­kach, przechowywania produktów spożywczych w metalowych pudełkach po kakao itd.   Dla tej grupy nabywców celowe okażuje się sprzedawanie niektórych towarów w opakowaniach droższych, przy czym jakość zawartości może być znacznie niższa.

Cześć, witam Cię na moim blogu. Mam nadzieję, że spodoba Ci się sposób w jaki prowadzę bloga i zostaniesz ze mną na dłużej. Postaram Ci się wytłumaczyć tajniki techniki!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)